communicatie?
arbeidsmarkt-
waarom 

- onderscheid je van andere bedrijven
- je wordt als aantrekkelijke werkgever gezien
- helpt je een voorkeurspositie te verwerven ten opzichte van andere werkgevers
- het bevordert je imago
- een sterk werkgeversmerk kan zorgen voor 50% meer gekwalificeerde sollicitanten

’Het draait bij arbeidsmarktcommunicatie
niet zozeer om het communiceren van hoe
fantastisch je bent als bedrijf, maar vooral
door het te zijn! De medewerkers van nu
zijn de belangrijkste ambassadeurs!’

10 valkuilen arbeidsmarktcommunicatie
1. Het wordt gezien als een project
2. Geen strategie t.a.v. de focus en uitrollen
3. Onrealistische doelstelling; je belooft de zon, maan en sterren, representeert niet je bedrijf
4. Niet onderscheiden, valt niet op, ’’grijze muizen syndroom’’
5. Perfectionisme t.a.v. de slogan
6. Beknellende regels t.a.v. vormgeving van het merk
7. Geen consequentie t.a.v. content. Onregelmatig posten, geen relevante inhoud, geen ritme
8. Medewerkers worden niet betrokken bij het genereren van content
9. Als het lastig wordt stoppen met arbeidsmarktcommunicatie
10. Niet leren van de ervaring

Voor bedrijven en organisaties die anders durven te denken en te doen. Hét communicatie­bureau met een scherpe visie op effectieve communicatie
en een passie voor creatieve concepten met een verrassende aanpak.

catapult

Voor bedrijven en organisaties die anders durven te denken en te doen. Hét communicatie­bureau met een scherpe visie op effectieve communicatie
en een passie voor creatieve concepten met een verrassende aanpak.

catapult

Voor bedrijven en organisaties die anders durven te denken en te doen. Hét communicatie­bureau met een scherpe visie op effectieve communicatie
en een passie voor creatieve concepten met een verrassende aanpak.

catapult